روستای ولیک آباد

از توابع شهرستان گرگان

از توابع شهرستان گرگان

درج اخبار و تصاویر باذکر منبع بلامانع است.

نوزدهمین یادواره شهدای روستای ولیک آباد با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان گلستان و امام جمعه شهرستان گرگان، مسئولان، همرزمان و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی روستای ولیک آباد؛ این مراسم پنجشنبه 7 اسفند 1393 همراه با نماز مغرب و عشا در مسجدجامع روستای ولیک آباد برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است حجة الاسلام والمسلمین داوری مسئول تبلیغات لشکر ویژه 25 کربلا در حماسه دفاع مقدس سخنران این مراسم خواهد بود.

ستاد یادواره شهدای روستای ولیک آباد از دوستداران شهدا جهت شرکت در این مراسم دعوت به عمل می‌آورد.


۹۳/۱۲/۰۵

نظرات  (۱)

شهیدان، شاهدان همیشه جاویدی هستند که از هر انسان به ظاهر زنده ، زنده ترند زیرا هر بار یادی از آنها می شود موج وحرکت در بین جامعه ایجاد می شود.آنهایی که با هر یک از آنها آشنا بودند از شنیدن نامشان بغض راه گلویشان را می گیرد واشکشان سرازیر می شود.این پنج تن هر یک الگوی خاص خودشان بودند.حسن که از پشت میز دانشگاه برخاست و به همه دنیا ومتعلقات آن پشت کرد ودر صحرای سوزان شلمچه به معبود خویش رسید .حجت که گمنامی را بر شهرت و چهره شدن ترجیح داد و مظلومانه شهید شد وحتی پیکرش را از ما دریغ کرد تا تنها با خدای خودش معامله کرده باشد. رضا عنصر فعال بسیجی و انسان متواضع و آگاه در بین همسن وسالان خودش بود وعارفانه به لقاء الله پیوست.حاج اصغر انسان حر و آزاده ای بود که قبل از شروع جنگ بسیجی بود ودر کارهای اجتماعی مشارکت فعالی داشت و محمود عضو موثرورئیس شورای روستا که در تعامل با مردم روستا سمبل تدبیر وگذشت بود .شهیدان مان الگوی وفاداری وصداقت در زندگی شخص واجتماعی وسیاسی خود بودند.یادشان گرامی باد 

ارسال نظر

کاربران بیان میتوانند بدون نیاز به تأیید، نظرات خود را ارسال کنند.
اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید لطفا ابتدا وارد شوید، در غیر این صورت می توانید ثبت نام کنید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی